Gőcze Anett (2022) A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PROJEKTMUNKA _Gőcze Anett 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2019-ben a kínai Wuhan városából kiinduló világjárvány felkészületlenül ért mindenkit, beleértve a turisztikai szektort is. Nem volt előre kidolgozott válságkezelési stratégia egy világ minden országát érintő pandémia esetére. A projektmunkám célja szorosan kapcsolódik a szakmai gyakorlatom során végzett munkámhoz. Kutatási kérdésem a következő: A COVID-19 járvány időszaka alatt, hogyan változott egy 4 csillagos szállodai recepciós munkaköre és munkakörülményei. A kutatás által szeretnék választ kapni arra is, hogy a kialakult helyzet hatására milyen hajlandósággal fogja ezt a munkakört betölteni szakképzett személyzet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, Front Office, koronavírus-járvány (COVID-19), recepció, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |