A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből

Gőcze Anett (2022) A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA _Gőcze Anett 2022.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA _Gőcze Anett 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 2019-ben a kínai Wuhan városából kiinduló világjárvány felkészületlenül ért mindenkit, beleértve a turisztikai szektort is. Nem volt előre kidolgozott válságkezelési stratégia egy világ minden országát érintő pandémia esetére. A projektmunkám célja szorosan kapcsolódik a szakmai gyakorlatom során végzett munkámhoz. Kutatási kérdésem a következő: A COVID-19 járvány időszaka alatt, hogyan változott egy 4 csillagos szállodai recepciós munkaköre és munkakörülményei. A kutatás által szeretnék választ kapni arra is, hogy a kialakult helyzet hatására milyen hajlandósággal fogja ezt a munkakört betölteni szakképzett személyzet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, Front Office, koronavírus-járvány (COVID-19), recepció, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:23
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet