Varga Kristóf (2022) A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_ Varga Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. May 05.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (642kB) |
Abstract
A márkák, brandek felépülése a nagyvállalatok esetében egy precízen megválasztott és összetett stratégia. Ez a 21. századba lépve egyre nagyobb hangsúlyt kap, nem példa nélküli, hogy a márkaimázsnak nagyobb szerepe van a vásárlók vagy felhasználók döntésében, mint a termék vagy szolgáltatás minőségének. Jelen dolgozat ismerteti a brandek felépülésének főbb tényezőit a Wolt házhozszállító vállalat magyarországi munkáján keresztül bemutatva. Szó esik a főbb arculati elemekről, ezeknek hatásairól a felhasználókra, partnerekre. Kiemelt szerepet kap a dolgozatban a brand építésének környezetvédelmi aspektusa, illetve a CSR (Corporate Social Responsibility, tehát Vállalati Felelősségvállalás) tevékenységek, ezek hatása. A Wolt esetében különleges brandépítő tényezőként van jelen az ügyfélszolgálat egyedi hangneme, eljárásmódja, ezért a dolgozat ezzel is foglalkozik. Jelen dolgozat kitér a Wolt 2020-ban kezdődő növekedési fázisára Magyarországon. Emellett összehasonlításra kerülnek a Wolt által képviselt értékek, illetve az, hogy miként értelmezik ezeket a vásárlók.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | branding, fenntarthatóság, márkaépítés, szénkibocsátás, Wolt |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 15. 11:23 |
Last Modified: | 2022. Jul. 15. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |