Varga Kristóf (2022) A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_ Varga Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (642kB) |
Absztrakt (kivonat)
A márkák, brandek felépülése a nagyvállalatok esetében egy precízen megválasztott és összetett stratégia. Ez a 21. századba lépve egyre nagyobb hangsúlyt kap, nem példa nélküli, hogy a márkaimázsnak nagyobb szerepe van a vásárlók vagy felhasználók döntésében, mint a termék vagy szolgáltatás minőségének. Jelen dolgozat ismerteti a brandek felépülésének főbb tényezőit a Wolt házhozszállító vállalat magyarországi munkáján keresztül bemutatva. Szó esik a főbb arculati elemekről, ezeknek hatásairól a felhasználókra, partnerekre. Kiemelt szerepet kap a dolgozatban a brand építésének környezetvédelmi aspektusa, illetve a CSR (Corporate Social Responsibility, tehát Vállalati Felelősségvállalás) tevékenységek, ezek hatása. A Wolt esetében különleges brandépítő tényezőként van jelen az ügyfélszolgálat egyedi hangneme, eljárásmódja, ezért a dolgozat ezzel is foglalkozik. Jelen dolgozat kitér a Wolt 2020-ban kezdődő növekedési fázisára Magyarországon. Emellett összehasonlításra kerülnek a Wolt által képviselt értékek, illetve az, hogy miként értelmezik ezeket a vásárlók.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, fenntarthatóság, márkaépítés, szénkibocsátás, Wolt |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |