Kovács Ádám (2022) A Master Good Kft. marketing tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kovács Ádám projektmunka H8ZYS7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám témája a Master Good Kft. marketingtevékenységének a bemutatása. A társaság maga baromfi tenyésztéssel, feldolgozással, valamint ezen termékek kereskedelmével foglalkozik. A cég bemutatása során megismertetem az olvasót a cég által használt vállalati stratégiával, melyet részletesen kifejtek. A mikrokörnyezet elemzésére a SWOT analízist alkalmaztam, mellyel megérthetjük a vállalat jelenlegi helyzetét, valamint jövőbeni stratégiáját is. A makrokörnyezet elemzésére a STEEP elemzést választottam, melyben kitérek a vállalat társadalmi, technológiai, gazdasági, természeti, valamint politikai, és jogi környezetének bemutatására. Ezen felül sort kerítek a Master Good Kft. marketing mix elemzésére is, a 4P modell segítségével. Továbbá ismertetem a mélyinterjú (primer kutatás, kvalitatív) során az illetékes által megválaszolt kérdéseket, illetve beszélgetést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, baromfiágazat, BCG mátrix, élelmiszer, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |