A Master Good Kft. marketing tevékenységének vizsgálata

Kovács Ádám (2022) A Master Good Kft. marketing tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kovács Ádám projektmunka H8ZYS7.pdf] PDF
Kovács Ádám projektmunka H8ZYS7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A  projektmunkám témája a Master Good Kft. marketingtevékenységének a bemutatása. A társaság maga baromfi tenyésztéssel, feldolgozással, valamint ezen termékek kereskedelmével foglalkozik. A cég bemutatása során megismertetem az olvasót a cég által használt vállalati stratégiával, melyet részletesen kifejtek.  A mikrokörnyezet elemzésére a SWOT analízist alkalmaztam, mellyel megérthetjük a vállalat jelenlegi helyzetét, valamint jövőbeni stratégiáját is. A makrokörnyezet elemzésére a STEEP elemzést választottam, melyben kitérek a vállalat társadalmi, technológiai, gazdasági, természeti, valamint politikai, és jogi környezetének bemutatására. Ezen felül sort kerítek a Master Good Kft. marketing mix elemzésére is, a 4P modell segítségével. Továbbá ismertetem a mélyinterjú (primer kutatás, kvalitatív) során az illetékes által megválaszolt kérdéseket, illetve beszélgetést.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, baromfiágazat, BCG mátrix, élelmiszer, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:23
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet