Future tendencies of marketing communication on the market of Hungarian theatres

Turányik Júlia (2015) Future tendencies of marketing communication on the market of Hungarian theatres. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Future tendencies of marketing communication in the market of Hungarian theatres.pdf] PDF
Future tendencies of marketing communication in the market of Hungarian theatres.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (955kB)

Angol cím

Future tendencies of marketing communication on the market of Hungarian theatres

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing kommunikáció, színház, kultúra fogyasztás, interjúk, jövőkép
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 19:55
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 07. 09:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet