Aranyi Nikolett Mária (2022) Marketing stratégiák a Praktikernél. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
![]() |
PDF
Marketing stratégiák a Praktikernél Aranyi Nikolett Mária.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (781kB) |
Abstract
Dolgozatomban ismertetem a marketing világát a Praktiker vállalaton keresztül. Elméleti részként elmagyarázom a makro- és a mikrokörnyezetet és azt, hogy milyen elemzési technikákat tudunk véghez vinni, amivel felmérhatjük vállalatunkat vagy akár a külső szempontokat. Bemutatom, hogy a Praktiker milyen marketing stratégiai célt tűzött ki magának az idei évre. Továbbá részletesen bemutatom a marketing-mixet és az olyan marketingkommunikációs csatornákat, amit a Praktiker is alkalmaz.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 7P modell, kommunikációs csatornák, marketing, stratégia, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 15. 11:23 |
Last Modified: | 2022. Jul. 15. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |