Marketing stratégiák a Praktikernél

Aranyi Nikolett Mária (2022) Marketing stratégiák a Praktikernél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketing stratégiák a Praktikernél Aranyi Nikolett Mária.pdf] PDF
Marketing stratégiák a Praktikernél Aranyi Nikolett Mária.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (781kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban ismertetem a marketing világát a Praktiker vállalaton keresztül. Elméleti részként elmagyarázom a makro- és a mikrokörnyezetet és azt, hogy milyen elemzési technikákat tudunk véghez vinni, amivel felmérhatjük vállalatunkat vagy akár a külső szempontokat. Bemutatom, hogy a Praktiker milyen marketing stratégiai célt tűzött ki magának az idei évre. Továbbá részletesen bemutatom a marketing-mixet és az olyan marketingkommunikációs csatornákat, amit a Praktiker is alkalmaz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, kommunikációs csatornák, marketing, stratégia, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:23
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet