Marketing stratégiák a Praktikernél

Aranyi Nikolett Mária (2022) Marketing stratégiák a Praktikernél. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Marketing stratégiák a Praktikernél Aranyi Nikolett Mária.pdf] PDF
Marketing stratégiák a Praktikernél Aranyi Nikolett Mária.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (781kB)

Abstract

Dolgozatomban ismertetem a marketing világát a Praktiker vállalaton keresztül. Elméleti részként elmagyarázom a makro- és a mikrokörnyezetet és azt, hogy milyen elemzési technikákat tudunk véghez vinni, amivel felmérhatjük vállalatunkat vagy akár a külső szempontokat. Bemutatom, hogy a Praktiker milyen marketing stratégiai célt tűzött ki magának az idei évre. Továbbá részletesen bemutatom a marketing-mixet és az olyan marketingkommunikációs csatornákat, amit a Praktiker is alkalmaz.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

kereskedelem és marketing

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: 7P modell, kommunikációs csatornák, marketing, stratégia, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:23
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:23

Actions (login required)

View Item View Item