Aranyi Nikolett Mária (2022) Marketing stratégiák a Praktikernél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Marketing stratégiák a Praktikernél Aranyi Nikolett Mária.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (781kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban ismertetem a marketing világát a Praktiker vállalaton keresztül. Elméleti részként elmagyarázom a makro- és a mikrokörnyezetet és azt, hogy milyen elemzési technikákat tudunk véghez vinni, amivel felmérhatjük vállalatunkat vagy akár a külső szempontokat. Bemutatom, hogy a Praktiker milyen marketing stratégiai célt tűzött ki magának az idei évre. Továbbá részletesen bemutatom a marketing-mixet és az olyan marketingkommunikációs csatornákat, amit a Praktiker is alkalmaz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kommunikációs csatornák, marketing, stratégia, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |