Mészáros Vivien (2022) A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_0516_MészárosVivien_KBZNM5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája, saját marketing vállalkozásom elindításának lehetőségeit vizsgálja, különös figyelmet fordítva a hazai KKV szektor elmúlt éveinek alakulására, továbbá az aktuális gazdasági helyzetre. Szakirodalom, saját gyakorlati tapasztalat és kutómunkám eredményeként vizsgáltam a szektor jellemzőit, a KKV-k aktuális és jövőbeli helyzetét. Elemeztem a mikro- és makrokörnyezeti tényezőket. Kutatást végeztem potenciális megrendelői körben, amely során szerettem volna megtudni, milyen alapon választanak marketing partnert a piaci szereplők. Kutatásom második részében, interjút készítettem a szolgáltatói oldal egyik szereplőjével, így választ kaptam arra, milyen nehézségekkel kell szembenéznie a marketing területen tevékenykedő vállalkozásoknak, milyen tapasztalataik vannak a területen. Versenytárs elemzésem eredményeként bemutatok három olyan hasonló területen működő vállalkozást, amelyek sikeresen tevékenykednek a területen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, üzleti terv, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |