A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata

Mészáros Vivien (2022) A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_0516_MészárosVivien_KBZNM5.pdf] PDF
Szakdolgozat_0516_MészárosVivien_KBZNM5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája, saját marketing vállalkozásom elindításának lehetőségeit vizsgálja, különös figyelmet fordítva a hazai KKV szektor elmúlt éveinek alakulására, továbbá az aktuális gazdasági helyzetre. Szakirodalom, saját gyakorlati tapasztalat és kutómunkám eredményeként vizsgáltam a szektor jellemzőit, a KKV-k aktuális és jövőbeli helyzetét. Elemeztem a mikro- és makrokörnyezeti tényezőket. Kutatást végeztem potenciális megrendelői körben, amely során szerettem volna megtudni, milyen alapon választanak marketing partnert a piaci szereplők. Kutatásom második részében, interjút készítettem a szolgáltatói oldal egyik szereplőjével, így választ kaptam arra, milyen nehézségekkel kell szembenéznie a marketing területen tevékenykedő vállalkozásoknak, milyen tapasztalataik vannak a területen. Versenytárs elemzésem eredményeként bemutatok három olyan hasonló területen működő vállalkozást, amelyek sikeresen tevékenykednek a területen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, üzleti terv, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet