Social media marketing

Kirtyán Petra (2022) Social media marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kirtyán Petra szakdolgozat.pdf] PDF
Kirtyán Petra szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a social media marketing, amiben azzal kezdek, hogy miért is fontos maga a téma, ezt követően azzal fogok foglalkozni, hogy mi maga a marketing, milyen fogalmai és eszközei vannak. Ezek mellett részletesen bemutatom a marketing mixet és különböző elemeit, főként a 4P-t, de ezek mellett a 4C-t és 4E-t is. Ezután pedig kitérek magára a közösségi média marketingre, annak szereplőire és tulajdonságaira. Miután ezeket összegyűjtöttem, a szakmai gyakorlati helyemet, a dm Magyarország Kft.-t fogom bemutatni, majd kivetíteni az eddig összegyűjtött információkat, hogy ők miként kommunikálnak a célközönségükkel a különböző online platformokon, hol vannak jelen, kikkel dolgoznak együtt és milyen módon. Végül, a témáról egy összefoglalót fogalmazok meg, például arról is, hogy melyek a legnépszerűbb posztok a dm közösségi média oldalain.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet