Kirtyán Petra (2022) Social media marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kirtyán Petra szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a social media marketing, amiben azzal kezdek, hogy miért is fontos maga a téma, ezt követően azzal fogok foglalkozni, hogy mi maga a marketing, milyen fogalmai és eszközei vannak. Ezek mellett részletesen bemutatom a marketing mixet és különböző elemeit, főként a 4P-t, de ezek mellett a 4C-t és 4E-t is. Ezután pedig kitérek magára a közösségi média marketingre, annak szereplőire és tulajdonságaira. Miután ezeket összegyűjtöttem, a szakmai gyakorlati helyemet, a dm Magyarország Kft.-t fogom bemutatni, majd kivetíteni az eddig összegyűjtött információkat, hogy ők miként kommunikálnak a célközönségükkel a különböző online platformokon, hol vannak jelen, kikkel dolgoznak együtt és milyen módon. Végül, a témáról egy összefoglalót fogalmazok meg, például arról is, hogy melyek a legnépszerűbb posztok a dm közösségi média oldalain.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |