Góbor Péter (2022) Projekt alapú oktatás a technikumok szakképzésében a keszthelyi Premontrei Szakgimnázium, Technikum és Kollégium példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Góbor Péter lev MA közgazdásztanár szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2020-ban bevezetett szakképzés 4.0 stratégia szerint a technikumokban projekt alapú oktatással készítik a tanulókat a vizsgákra és a munkaerő piacra való megfelelésre. Ezzel kapcsolatos kihívások kutatása 4 keszthelyi technikum 13 ágazat 19 szakmájában szakértői interjúk segítségével. Az ágazati és a szakmai vizsgák új követelményeivel kapcsolatos kérdések vizsgálata és javaslatok a jobb teljesítmény eléréséért.A dolgozat tartalma: Portfólió: szakmai munka, munkahely bemutatása A projektmódszer elmélete és gyakorlata Kutatás: iskolai projektmunkák, témahetek, tanulói portfóliók a vizsgákra a projekt alapú oktatás feltételei, duális partnerek, oktatók felkészültsége tudásmegosztás, saját tapasztalatok Eredmények, javaslatok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | portfóliók a technikusi vizsgákon, projektmódszer, Projektoktatás, szakképzés, technikum, témahét |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |