Csősz Renáta (2022) A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Projektmunka1 pdf (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Szakmai gyakorlati beadandó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (934kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban a housekeeping területét jártam körbe. Kitértem arra, hogy mit is jelent pontosan a housekeeping, milyen helyiségei vannak és mik találhatóak meg ezekben.Ezenkívül a Hotelstars által ismertettem, hogy egy négy csillagos szállodában a szobában és a fürdőszobában milyen berendezéseknek kell lenniük, valamint mivel vannak felszerelve. Ezt összehasonlítottam a Mercure Budapest Korona Hotel szobáival és fürdőszobáival.Részleteztem, hogy pontosan milyen munkakörök találhatóak meg a housekeepingen belül, valamint egy mélyinterjút is készítettem a housekeeping menedzserrel is. Az interjú során kitértem arra, hogy mennyire változtatta meg a Covid 19 okozta helyzet a housekeeping területét, illetve ez mennyire befolyásolja a jövőbeli terveket. Arra is kíváncsi voltam, hogy mennyire nehéz a ranglétrán feljutni és pontosan hogyan is lehetséges ez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | Accor Hotels, housekeeping, Mercure Budapest Korona Hotel, minőség, Tisztaság | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
