Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában

Lukács Martina (2022) Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában.pdf] PDF
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (119kB)

Absztrakt (kivonat)

Projekt dolgozatom során a hazai telekommunikációs szektor egyik piacvezető vállalatát, a Magyar Telekom Nyrt. (Magyar Telekom, Telekom vagy MT) üzleti – azon belül is elsősorban marketing – működését vizsgáltam meg. Kutatásom középpontjában a cég egy üzletágának az elemzése áll: egész pontosan a mobiltelefonokhoz kapcsolódó szolgáltatásokra koncentrálok, ezáltal tanulmányozva a vállalat ügyfeleinek elégedettségét, azt, hogy mekkora a hajlandóság a szolgáltatóváltásra, hogyan próbálja a vállalat a telefonos szolgáltatásait innovatívabbá tenni, és miféle kedvezményeket, akciókat kínál a célpiac számára. Marketing szempontból külön figyelmet fordítok arra, hogy a Magyar Telekom milyen marketingtevékenységekkel próbál meg új ügyfeleket szerezni, termékeinek és szolgáltatásainak meglévő fogyasztóit megtartani, milyen marketingakciókat kezdeményeznek annak érdekében, hogy ügyfeleinek igényeit a lehető leghatékonyabban elégítsék ki. Ezek mellett azt is tanulmányozom, hogy a társadalomban milyen mértékben él a márkahűség a telekommunikációs vállalatok tekintetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Magyar Telekom, márkahűség, szolgáltatásmarketing, telekommunikációs szolgáltató, ügyfélelégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet