Lukács Martina (2022) Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (119kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projekt dolgozatom során a hazai telekommunikációs szektor egyik piacvezető vállalatát, a Magyar Telekom Nyrt. (Magyar Telekom, Telekom vagy MT) üzleti – azon belül is elsősorban marketing – működését vizsgáltam meg. Kutatásom középpontjában a cég egy üzletágának az elemzése áll: egész pontosan a mobiltelefonokhoz kapcsolódó szolgáltatásokra koncentrálok, ezáltal tanulmányozva a vállalat ügyfeleinek elégedettségét, azt, hogy mekkora a hajlandóság a szolgáltatóváltásra, hogyan próbálja a vállalat a telefonos szolgáltatásait innovatívabbá tenni, és miféle kedvezményeket, akciókat kínál a célpiac számára. Marketing szempontból külön figyelmet fordítok arra, hogy a Magyar Telekom milyen marketingtevékenységekkel próbál meg új ügyfeleket szerezni, termékeinek és szolgáltatásainak meglévő fogyasztóit megtartani, milyen marketingakciókat kezdeményeznek annak érdekében, hogy ügyfeleinek igényeit a lehető leghatékonyabban elégítsék ki. Ezek mellett azt is tanulmányozom, hogy a társadalomban milyen mértékben él a márkahűség a telekommunikációs vállalatok tekintetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Magyar Telekom, márkahűség, szolgáltatásmarketing, telekommunikációs szolgáltató, ügyfélelégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |