Lőrinczné Fazekas Mónika (2022) A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Lőrinczné Fazekas Mónika, A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat elsődleges célja a Covid 19 kapcsán bevezetésre került kényszerű digitális oktatás hatásának vizsgálata a pedagógusok mentális és fizikai állapotára. Kutatási kérdésem, hogy ez az időszak okozhatott-e kiégést a tanároknál. Vizsgálom továbbá, hogy a kiégés fogalmát ismerik-e a pedagógusok. Képesek -e felismerni saját érintettségüket. Valamint vizsgálom, hogy a pedagógusok ismerik-e a kiégés szindróma kezelésének módozatait. A szakdolgozat és egy hazai kutatás eredményeit mutatom be a dolgozat első részében, majd saját kutatás keretében is vizsgálom a feltett kérdéseket. A kutatás módszere vegyes interjú, melyet abban az intézményben végeztem 10 kollégámmal, ahol jelen pillanatban én is dolgozom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Közgazdásztanár mesterképzési szak, kereskedelem-marketing szakterület 4 féléves
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | burnout, covid 19, digitális oktatás, kiégés, tanári kiégés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |