A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata

Lőrinczné Fazekas Mónika (2022) A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lőrinczné Fazekas Mónika, A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata.pdf] PDF
Lőrinczné Fazekas Mónika, A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat elsődleges célja a Covid 19 kapcsán bevezetésre került kényszerű digitális oktatás hatásának vizsgálata a pedagógusok mentális és fizikai állapotára. Kutatási kérdésem, hogy ez az időszak okozhatott-e kiégést a tanároknál. Vizsgálom továbbá, hogy a kiégés fogalmát ismerik-e a pedagógusok. Képesek -e felismerni saját érintettségüket. Valamint vizsgálom, hogy a pedagógusok ismerik-e a kiégés szindróma kezelésének módozatait. A szakdolgozat és egy hazai kutatás eredményeit mutatom be a dolgozat első részében, majd saját kutatás keretében is vizsgálom a feltett kérdéseket. A kutatás módszere vegyes interjú, melyet abban az intézményben végeztem 10 kollégámmal, ahol jelen pillanatban én is dolgozom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár mesterképzési szak, kereskedelem-marketing szakterület 4 féléves

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: burnout, covid 19, digitális oktatás, kiégés, tanári kiégés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet