A digitális oktatás hatékonyságvizsgálata a bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központjában

Eperjesiné Fehér Teréz (2022) A digitális oktatás hatékonyságvizsgálata a bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Eperjesiné Fehér Teréz QBKQM4.pdf] PDF
Szakdolgozat Eperjesiné Fehér Teréz QBKQM4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A  dolgozatomban a pandémia alatt folyó online/digitális, majd a nevében pontosított távoktatásban megvalósult tanítás-tanulási folyamat hatékonyságát vizsgáltam az iskolámmal (bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központja) szoros kapcsolatban álló diákság, tanárok és szülők körében a német külföldi iskola minőségpolitikájában elvárt kötelezettségünk alapján és azzal a megfogalmazott céllal, hogy a három szegmens véleménye, visszajelzése alapján meg tudjuk vezetőként fogalmazni az irányelveinket. A két tanév alatt 4 alkalommal, összesen 10 kérdőívet juttattunk el a fentebb megnevezett szegmenseknek, ahol a tanítás-tanulást véleményezték a megszólítottak. Dolgozatomban a harmadik, a 2020/21-es tanév félévekor megvalósult felmérést elemezem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tanári

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Farkas Julianna
Belső
főiskolai tanár; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális oktatás, elégedettség, felmérés, hatékonyságmérés, hatékonyságvizsgálat, online oktatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet