Eperjesiné Fehér Teréz (2022) A digitális oktatás hatékonyságvizsgálata a bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Eperjesiné Fehér Teréz QBKQM4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a pandémia alatt folyó online/digitális, majd a nevében pontosított távoktatásban megvalósult tanítás-tanulási folyamat hatékonyságát vizsgáltam az iskolámmal (bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központja) szoros kapcsolatban álló diákság, tanárok és szülők körében a német külföldi iskola minőségpolitikájában elvárt kötelezettségünk alapján és azzal a megfogalmazott céllal, hogy a három szegmens véleménye, visszajelzése alapján meg tudjuk vezetőként fogalmazni az irányelveinket. A két tanév alatt 4 alkalommal, összesen 10 kérdőívet juttattunk el a fentebb megnevezett szegmenseknek, ahol a tanítás-tanulást véleményezték a megszólítottak. Dolgozatomban a harmadik, a 2020/21-es tanév félévekor megvalósult felmérést elemezem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális oktatás, elégedettség, felmérés, hatékonyságmérés, hatékonyságvizsgálat, online oktatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |