A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra

Hornyák Gréta (2022) A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hornyák Gréta KCZKAR Szakdolgozat A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra.pdf] PDF
Hornyák Gréta KCZKAR Szakdolgozat A Covid-19 világjárvány hatása a hazai elektronikus kereskedelemre és a fogyasztói magatartásra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A Covid-19 járvány mindannyiunk életére hatással volt és valószínűleg még egy ideig ezzel kell együtt élnünk. A vírus terjedésének megállítása esetében is valószínűsíthető, hogy még hosszú évekig érezni fogjuk a társadalmunkra, gazdaságunkra mért negatív hatását. A jelenlegi helyzet is jól mutatja, hogy hiába érezzük magunkat biztonságban, egy apró, először jelentéktelennek tűnő tényező is kizökkenthet minket a mindennapok kerékvágásából és törheti össze a hosszú évek alatt felépített kártyavárunkat. Láthattuk és láthatjuk, hogy a túléléshez elengedhetetlen a gyors reakciókésség és alkalmazkodókésség, ami nélkül emberi sorsok változhatnak meg vagy mehetnek tönkre. Azért választottam ezt a témát, mert a globális pandémia időszaka rávilágított arra, hogy a kereskedelemben és a fogyasztói szokásokban is újabb korszak vette kezdetét, amely alapjaiban változtatta meg a cégek és a vásárlók kapcsolatát. A járvány következtében a már korábban is észrevehető új trendek rohamos tempójú változásokat indítottak el a kereskedelemben és a vásárlási szokásokban egyaránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Neszmélyi György Iván
Belső
főiskolai tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet