Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái

Gulyás Gábor (2022) Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái.pdf] PDF
Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szállodaipar egy kifinomult és részletes iparág, amelynek fellendülését nyomon követhettük az utóbbi években. Annak ellenére, hogy akadtak nehezebb idők, de az elmúlt években bekövetkező Covid 19 járvány átforgatta az iparágat, viszont az évek alatt számos új szolgáltatás kapott nagyobb figyelmet, és változtak meg a vendégek elvárásaik bizonyos aspektusokkal kapcsolatban. Projektmunkámban a szállodákban előforduló számos kérdést vettem szárnyam alá és elemeztem, elsősorban a szolgáltatások fontosságát a vendégek szemszögéből, valamint az általuk felállított elvárásokat, szokásokat részletesebb kielemzésben ismertettem. Örökös kérdésnek számít az alkalmazott, valamint a felettes közötti kapcsolat fontossága, így tehát a projektmunkában ez is helyet kapott. Kérdőívemben az említett kérdésekre próbált meg választ nyújtani, viszont számos általam olvasott könyv is segítségemre volt a talányok megválaszolásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, dolgozók elégedettségi vizsgálata, fogyasztói elégedettség mérése, szállodaipar, turizmus, vendéglátás, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet