Gulyás Gábor (2022) Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodaipar egy kifinomult és részletes iparág, amelynek fellendülését nyomon követhettük az utóbbi években. Annak ellenére, hogy akadtak nehezebb idők, de az elmúlt években bekövetkező Covid 19 járvány átforgatta az iparágat, viszont az évek alatt számos új szolgáltatás kapott nagyobb figyelmet, és változtak meg a vendégek elvárásaik bizonyos aspektusokkal kapcsolatban. Projektmunkámban a szállodákban előforduló számos kérdést vettem szárnyam alá és elemeztem, elsősorban a szolgáltatások fontosságát a vendégek szemszögéből, valamint az általuk felállított elvárásokat, szokásokat részletesebb kielemzésben ismertettem. Örökös kérdésnek számít az alkalmazott, valamint a felettes közötti kapcsolat fontossága, így tehát a projektmunkában ez is helyet kapott. Kérdőívemben az említett kérdésekre próbált meg választ nyújtani, viszont számos általam olvasott könyv is segítségemre volt a talányok megválaszolásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, dolgozók elégedettségi vizsgálata, fogyasztói elégedettség mérése, szállodaipar, turizmus, vendéglátás, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |