Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban

Könnyű Angéla Írisz (2022) Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Könnyű_Angéla_Szakdolgozat.pdf] PDF
Könnyű_Angéla_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájául a gasztronómiával foglalkozó vállalkozások egyik legfontosabb tevékenységét, az online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségeit választottam.  Dolgozatomban a téma bemutatását úgy kezdem, hogy először az internet jelentőségével, illetve az online marketing jellemzőivel foglalkozom. Ezen belül kitérek a lehetőségeire és céljaira, és a legfontosabb eszközeit megvizsgálom. Ezt követően a márkaépítés fontosságát elemzem a vállalkozások életében, és a brandépítés legfontosabb lépéseit fejtegetem. Ezután a tartalommarketinget vizsgálom a közösségi hálókon, illetve a tartalommegosztás szerepeit és lehetőségeit. Kitérek dolgozatomban napjaink legjelentősebb online közösségi média felületeire is, s jellemzem azokat. Szakirodalmi áttekintésem végén egy étterem marketing tervének a főbb lehetőségeit fejtegetem. Végül bemutatom a Textúra Éttermet.A kutatásom első szakaszában tartalomelemzést végeztem, a Textúra Étterem marketing tevékenységét figyeltem meg. A tartalomelemzés után a fogyasztói réteget kérdőív segítségével kérdeztem meg, az online marketing rájuk gyakorolt hatásairól. Végül interjút készítettem egy gasztronómia üzletnyitási tanácsadóval és egy gasztronómiai reklámszövegíró szakemberrel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
egyetemi docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: étterem, gasztronómia marketing, közösségi média, marketingeszközök, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:22
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet