Gendur Beatrix Zsuzsanna (2022) A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 10.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (767kB) |
Absztrakt (kivonat)
Úgy gondolom, hogy a cargo-partner nem csak a szállítmányozásban tud helyt állni, mivel a rengeteg munka, amelyet a marketingbe belefektetnek, abszolút kifizetődő. Volt lehetőségem összehasonlítani más cégekkel is a cargo-partnert, ami azért is volt olyan érdekes, mert a két „mamut cég”, a követők számát leszámítva, ugyanolyan szinten van, mint az a családias cég, ahol a gyakorlatomat töltöttem. A kutatásom megerősítette bennem azt, hogy ma már a szállítmányozással foglalkozó cégek számára is elengedhetetlen a social média marketing.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, logisztika, marketing, marketingkommunikáció, szállítmányozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |