A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában

Gendur Beatrix Zsuzsanna (2022) A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában.pdf] PDF
A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (767kB)

Absztrakt (kivonat)

Úgy gondolom, hogy a cargo-partner nem csak a szállítmányozásban tud helyt állni, mivel a rengeteg munka, amelyet a marketingbe belefektetnek, abszolút kifizetődő. Volt lehetőségem összehasonlítani más cégekkel is a cargo-partnert, ami azért is volt olyan érdekes, mert a két „mamut cég”, a követők számát leszámítva, ugyanolyan szinten van, mint az a családias cég, ahol a gyakorlatomat töltöttem. A kutatásom megerősítette bennem azt, hogy ma már a szállítmányozással foglalkozó cégek számára is elengedhetetlen a social média marketing.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, logisztika, marketing, marketingkommunikáció, szállítmányozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet