B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül

Bellai Kinga (2022) B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bellai Kinga_Szakdolgozat_I..pdf] PDF
Bellai Kinga_Szakdolgozat_I..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

B2C rendezvények a Biotech USA Kft. példáján vizsgálva, saját tapasztalatokat és ismerettségeket felhasználva. A cég kommunikációs hatásainak vizsgálata mind cég, mind fogyasztói, specifikusan B2C sportolói szegmens oldalról. A vizsgálatom egy mélyinterjú és egy fókuszcsoportos interjú által jött létre, mely által szélesebb betekintés nyerhető a cég rendezvényeinek világába, valamint a személyi edzők és versenyzők egy részének életébe. Dolgozatomban megosztom személyes feladatomat a rendezvényszervezés egy adott részéből is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, áruforgalom, business to business, családi vállalkozás, rendezvény(ek), tapasztalatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet