Hamar Eszter (2022) Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Hamar Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (961kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Front Office tevékenységét, felépítését, kihívásait és változásait vizsgálom a Hotel Parlament példáján keresztül. Választ keresek a járvány hatására és következményeire, hogyan befolyásolta a munkafolyamatokat, vendégéjszakákat. Milyen elvárásokat támaszt a munkáltató és a vendég a recepciósok felé és ezeknek milyen módon lehet a legjobban megfelelni. Milyen szerepet játszik a közösség és a munkatársak hozzáállása a közös munkában és tanulási folyamatokban. Miben változtak a vendégek elvárásai az elmúlt évek során és mennyire elégedettek vagy éppen elégedetlenek a kapott szolgáltatásokkal, adott esetben kompenzációval. Úgy gondolom, hogy azáltál, hogy a recepciósok hatásköre és feladatköre ilyen széles körben kiterjed sokkal több lehetőség biztosított a tudás bővítésében és a tapasztalat szerzésében. Ez egy remek lehetőséget kínál a fejlődésben és az erőlelépésben. Ugyanakkor rengeteget számít az, hogy milyen a közösség és a munkatársak hogyan tudnak együtt dolgozni, egymást kiegészítve venni az eléjük kerülő akadályokat. Ez egy több emberből álló munkakör, így muszáj csapatban játszani és mások javára, nem pedig ellenük dolgozni. Míg egy több száz szobás szállodában csak Check-In-ről és Check-Out-ról beszélünk, addig itt a concierge feladatok ellátása és a hattérmunka elvégzése hatalmas figyelmet és hatékonyságot igényel. Azt gondolom, hogy a lépések folyamatai teljes mértékben tanulhatóak és elsajátíthatóak, minden csak akarás és lelkesedés kérdése. Többet számít a hozzáállás és a vendégekkel való bánásmód, mint a biztos hattártudás megléte, de annak megléte előny.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | butikhotel, Continental Group, Front Office, koronavírus-járvány hatása, vendégelégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |