A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása

Kováts Botond (2022) A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KovátsBotond_A Wolt Magyarország Kft marketingtevékenységeinek bemutatása.pdf] PDF
KovátsBotond_A Wolt Magyarország Kft marketingtevékenységeinek bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek részletes bemutatása. Bemutatom a vállalat, és az ételszállítói piac működését, így a versenytársakról is beszélni fogok. A vállalat összes marketing eszközét szemügyre veszem a dolgozatomban. Szó lesz az offline marketing eszközökről (például reklámtábla), és az online marketing eszközökről is (például influencer vagy email marketing). A Wolt Magyarország Kft. leginkább az online marketing eszközöket részesíti előnyben, ezt a dolgozatom a későbbieknek mélyebben kifejti. A marketingtevékenységek mélyebb vizsgálatához primer kutatási eszközöket is igénybe vettem, mélyinterjú és online kérdőív formájában, amelyek nagyban hozzájárultak a marketingtevékenységek pontosabb bemutatásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, marketingtevékenység, online marketing, SWOT-elemzés, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet