Kováts Botond (2022) A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
KovátsBotond_A Wolt Magyarország Kft marketingtevékenységeinek bemutatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek részletes bemutatása. Bemutatom a vállalat, és az ételszállítói piac működését, így a versenytársakról is beszélni fogok. A vállalat összes marketing eszközét szemügyre veszem a dolgozatomban. Szó lesz az offline marketing eszközökről (például reklámtábla), és az online marketing eszközökről is (például influencer vagy email marketing). A Wolt Magyarország Kft. leginkább az online marketing eszközöket részesíti előnyben, ezt a dolgozatom a későbbieknek mélyebben kifejti. A marketingtevékenységek mélyebb vizsgálatához primer kutatási eszközöket is igénybe vettem, mélyinterjú és online kérdőív formájában, amelyek nagyban hozzájárultak a marketingtevékenységek pontosabb bemutatásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, marketingtevékenység, online marketing, SWOT-elemzés, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |