Global Trends: Shared Service Centers Past, Present and Future of the Shared Service Centers in Hungary

Rajna-Povázsán Zsófia (2015) Global Trends: Shared Service Centers Past, Present and Future of the Shared Service Centers in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Rajna-Povázsán Zsófi Thesis 2015 Global Trends_SSC.pdf] PDF
Rajna-Povázsán Zsófi Thesis 2015 Global Trends_SSC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Patrícia
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Shared service centers, Hungary, global trends, Organizational system, SSC
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 04. 15:48
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 07. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet