Horváth Bence (2022) Burger King marketingje belső szemmel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
BURGER KING.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az alábbi projektmunkát a diákmunkám alatt végzett munka során sikerült választanom, azért erre esett a választásom, mert ez a téma keltette fel a legjobban a figyelmemet és jobban beleszerettem volna ásni magam, hogy mégis milyen belsőséges dolgok vonatkoznak Marketing szempontból a Burger Kingre. Projektmunkám során a legfőbb segítséget egy marketing osztályos kolléga segítségével végeztem el. Munkám során külön kitérek a versenytársak és a versenyhelyzet rövid bemutatására is. Ezen kívül bemutatom a Burger King marketing mixét és a SWOT elemzését is. De magával az STP stratégiával is foglalkoztam a projektmunka során. Véleményem szerint a Burger King volt ennek a témának a legjobb alanya mivel számos anyag és segítség állt rendelkezésre, mellyel maximálisan a valóságot tudom átadni mindenki számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | gyorsétterem, marketing, marketing-mix, SWOT-elemzés, szegmentálás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

