Digitalizáció szerepe a kereskedelemben

Madarász Alex (2022) Digitalizáció szerepe a kereskedelemben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Madarasz_Alex_kazofq.pdf] PDF
Szakdolgozat_Madarasz_Alex_kazofq.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Tanulmányom célja, hogy feltérképezzem a digitális tér illeszkedését napjaink és a jövő kereskedelmébe és meghatározzuk a digitalizáció hatását a hazai kereskedelmi stratégiákra. A fogyasztók információszerzési és vásárlási szokásai drámaian megváltoztak. A ma fogyasztója számára elsősorban a kényelem, a hatékonyság (a termékhez való gyors, kényelmes hozzáférés a megfelelő ár-érték arányban) és az élmény jelentik azokat a kulcstényezőket, melyek alapján döntését meghozza. A kereskedők igazodva ezekhez újszerű kereskedelmi stratégiákat alakítottak ki, melyeknek szerves része a digitalizáció vívmányainak felhasználása. Ennek egyik vetülete az e-kereskedelem egyre erőteljesebb globális fejlődése.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: adatbázis, digitalizáció, e-kereskedelem, mesterséges intelligencia, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:21
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:21

Actions (login required)

View Item View Item