A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül

Balog Bernadett (2022) A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Balog-Bernadett-VXY6EU-szakdolgozat.pdf] PDF
Balog-Bernadett-VXY6EU-szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az alábbi projektmunka a megosztáson alapuló gazdasági modell témakörében készült. Részletesen kidolgozott elméleti háttérrel, mely megvizsgálja a gazdasági modell különböző tényezőit. A dolgozat második felében az autómegosztás témaköre kerül a fókuszba, mivel a carsharing szolgáltatás kiváló példája a megosztáson alapuló gazdasági modellben működő vállalkozásoknak. Bemutatásra kerül a MOL Limo Zrt. működése, az elmúlt években elért eredményeik. Személyes tapasztalaton keresztül bemutatom a szolgáltatás pontos működését, továbbá kérdőíves kutatás segítségével felmérem a használati szokásokat, majd ezt elemezve vonom le a következetéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: carsharing, közösségi közlekedés, megosztáson alapuló gazdaság, Mol Limo, Sharing Economy
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet