A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit

Majer Dávid (2022) A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_MajerDávid.pdf] PDF
Szakdolgozat_MajerDávid.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásomban a fogyasztók Covid-19 hatására bekövetkezett vásárlási/fogyasztási magatartásváltozását vizsgálom. A koronavírus okozta járványhelyzet alatt történő szeszesital fogyasztási szokásokat, a pandémiát megelőző időszakkal hasonlítom össze. Többek között a szeszipari vállalatok ( fókuszban a Zwack Unicum) oldaláról, vagy a pandémia pszichikai hatásának szempontjából. Kutatásomból kiderül, hogy miként hatott a vírushelyzet a fogyasztói társadalomra, a primer kutatási eredményekből részletesebben megfigyelhető, hogy hogyan változtak a fogyasztói szokások.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Törcsvári Zsolt István
Belső
főiskolai tanár; Üzleti Elemzés Módszertan Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, statisztika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet