A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit

Majer Dávid (2022) A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_MajerDávid.pdf] PDF
Szakdolgozat_MajerDávid.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Abstract

Kutatásomban a fogyasztók Covid-19 hatására bekövetkezett vásárlási/fogyasztási magatartásváltozását vizsgálom. A koronavírus okozta járványhelyzet alatt történő szeszesital fogyasztási szokásokat, a pandémiát megelőző időszakkal hasonlítom össze. Többek között a szeszipari vállalatok ( fókuszban a Zwack Unicum) oldaláról, vagy a pandémia pszichikai hatásának szempontjából. Kutatásomból kiderül, hogy miként hatott a vírushelyzet a fogyasztói társadalomra, a primer kutatási eredményekből részletesebben megfigyelhető, hogy hogyan változtak a fogyasztói szokások.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Törcsvári Zsolt István
Belső
főiskolai tanár; Üzleti Elemzés Módszertan Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, statisztika
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:21
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:21

Actions (login required)

View Item View Item