Gombkötő Ágnes (2022) Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Gombkötő_Ágnes_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a marketingkommunikáció témakörében készült el. Primer kutatás keretein belül a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása a cél. Az alapfogalmak (marketing, marketingkommunikáció) tisztázását követően a dolgozat kitér a turizmusmarketing jelentőségére a marketingkommunikáció fejlődésére, hatásmechanizmusára és eszközrendszerére. Mivel a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. tevékenysége fontos szerepet játszik a város marketingében a dolgozat kitér a településmarketing specialitására és eszközrendszerére. Gyula város keresleti és kínálati oldalának bemutatásáról is olvashatunk. A dolgozatban két fejlesztési stratégia is elemzésre kerül. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft., mint helyi TDM szervezet működik, ezért olvashatunk a TDM szervezetek szerepéről és fontosságáról. A dolgozat második felének célja bemutatni a már említett cég tevékenységi körét és marketingkommunikációs eszközeit és azok jelentőségét. A dolgozat következtetéssel és ajánlással majd összefoglalással zárul. A kutatás során az adatgyűjtés szekunder (könyvek, folyóiratok, cikkek) és primer (interjú, weboldalelemzés) eszközök használatával zajlott.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Gyula, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, település |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |