Erdélyi Viktória Anna (2022) CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ErdelyiViktoria-projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10.. Download (709kB) |
|
PDF
Erdelyi Viktoria titkositasi kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (303kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka elemzi és igazolja a professzionális CRM szükségességét, a jól kialakult belső kommunikáció fontosságát, a munkavállalók egyéni és szervezeten belül értelmezett fejlődését. A projektmunka célja, hogy megfogalmazza az ügyfelek általános elvárásait, valamint a minőségi online ügyfélkapcsolathoz szükséges eszközöket és folyamatokat. A projektmunka szakmai kutatása válaszokat keres arra, hogy a szervezeti kultúrában, hogyan lehet professzionálisabban kezelni az ügyfeleket és vezetni ügyfélélmény alapján a résztvevő feleket. A szekunder kutatás során a CRM megközelítésein keresztül bemutatásra kerül egy munkaerő toborzó szervezet általános tevékenysége, aminek fényében elemzésre kerül a primer kutatással az ügyfélközpontú kapcsolati rendszerek, eszközök és folyamatok létjogosultsága, minősége.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, HR, munkaerő toborzás, ügyfélélmény, ügyfélérték, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |