CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban

Erdélyi Viktória Anna (2022) CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ErdelyiViktoria-projektmunka.pdf] PDF
ErdelyiViktoria-projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 10..

Download (709kB)
[thumbnail of Erdelyi Viktoria titkositasi kerelem.pdf] PDF
Erdelyi Viktoria titkositasi kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (303kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka elemzi és igazolja a professzionális CRM szükségességét, a jól kialakult belső kommunikáció fontosságát, a munkavállalók egyéni és szervezeten belül értelmezett fejlődését. A projektmunka célja, hogy megfogalmazza az ügyfelek általános elvárásait, valamint a minőségi online ügyfélkapcsolathoz szükséges eszközöket és folyamatokat. A projektmunka szakmai kutatása válaszokat keres arra, hogy a szervezeti kultúrában, hogyan lehet professzionálisabban kezelni az ügyfeleket és vezetni ügyfélélmény alapján a résztvevő feleket. A szekunder kutatás során a CRM megközelítésein keresztül bemutatásra kerül egy munkaerő toborzó szervezet általános tevékenysége, aminek fényében elemzésre kerül a primer kutatással az ügyfélközpontú kapcsolati rendszerek, eszközök és folyamatok létjogosultsága, minősége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, HR, munkaerő toborzás, ügyfélélmény, ügyfélérték, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet