Chlebda Luca Viktória (2022) A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül_1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális kommunikáció hatása miatt a turizmus jellemzői megváltoztak, melyhez a desztináció marketing során alkalmazkodni kell. A szakdolgozat arra keresi a választ, hogy a különböző közösségi média oldalak és azok tartalmai milyen mértében befolyásolják az utazóközönséget az úti cél kiválasztásában. Ezen túl, hogy az influencerek mekkora mértékben vannak hatással a mai turistákra Horvátország példáján keresztül. Ha egy turisztikai desztináció a közösségi oldalakon szeretne megjelenni, ahhoz meg kell értenie a közösségi média egyes típusainak alapvető jellemzőit, valamint azt, hogy mely marketing formák illeszkednek legjobban az adott ország, úti cél jellemzőihez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Horvátország, közösségi média, közösségi média marketing, marketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |