A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül

Chlebda Luca Viktória (2022) A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül_1.pdf] PDF
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül_1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális kommunikáció hatása miatt a turizmus jellemzői megváltoztak, melyhez a desztináció marketing során alkalmazkodni kell. A szakdolgozat arra keresi a választ, hogy a különböző közösségi média oldalak és azok tartalmai milyen mértében befolyásolják az utazóközönséget az úti cél kiválasztásában. Ezen túl, hogy az influencerek mekkora mértékben vannak hatással a mai turistákra Horvátország példáján keresztül. Ha egy turisztikai desztináció a közösségi oldalakon szeretne megjelenni, ahhoz meg kell értenie a közösségi média egyes típusainak alapvető jellemzőit, valamint azt, hogy mely marketing formák illeszkednek legjobban az adott ország, úti cél jellemzőihez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Horvátország, közösségi média, közösségi média marketing, marketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet