A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése

Hunyady Máté Gábor (2022) A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Hunyady Máté Gábor_GJGDH1.pdf] PDF
Szakdolgozat_Hunyady Máté Gábor_GJGDH1.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. May 09..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási-kérelem.pdf] PDF
titkosítási-kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (97kB)

Abstract

Napjainkban szinte elképzelhetetlen, hogy egy család valamely tagja ne rendelkezzen LEGO termékkel, akár a kicsiknek szánt Duplora vagy az idősebbeknek gyártott Technic termékre gondolunk. Elmondható, hogy az 1900-as évek közepén indult dániai vállalat mára piacvezető szerepet tölt be a játékgyártás területén. Témaválasztásom azért is esett a vállalatra, mert gyerekkorom egyik legmeghatározóbb játéka volt, emellett a LEGO által gyártott játékok korosztályokat összekötő élményt biztosítanak, arra törekedve, hogy a fiatalok tanulását, logikai gondolkodását ösztönözzék. Ezenfelül Magyarország szerepe kulcsfontosságú a vállalat szempontjából, hiszen az egész vilűgon egyedül itthon gyártják a Duplo termékcsaládot.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kereskedelem, marketing, marketingstratégiák, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:21
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:21

Actions (login required)

View Item View Item