A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése

Hunyady Máté Gábor (2022) A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Hunyady Máté Gábor_GJGDH1.pdf] PDF
Szakdolgozat_Hunyady Máté Gábor_GJGDH1.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási-kérelem.pdf] PDF
titkosítási-kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (97kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban szinte elképzelhetetlen, hogy egy család valamely tagja ne rendelkezzen LEGO termékkel, akár a kicsiknek szánt Duplora vagy az idősebbeknek gyártott Technic termékre gondolunk. Elmondható, hogy az 1900-as évek közepén indult dániai vállalat mára piacvezető szerepet tölt be a játékgyártás területén. Témaválasztásom azért is esett a vállalatra, mert gyerekkorom egyik legmeghatározóbb játéka volt, emellett a LEGO által gyártott játékok korosztályokat összekötő élményt biztosítanak, arra törekedve, hogy a fiatalok tanulását, logikai gondolkodását ösztönözzék. Ezenfelül Magyarország szerepe kulcsfontosságú a vállalat szempontjából, hiszen az egész vilűgon egyedül itthon gyártják a Duplo termékcsaládot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kereskedelem, marketing, marketingstratégiák, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet