Budai Péter (2022) Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Budai Péter_MXE6MT_Projektmunka_2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája az üzleti terv készítése volt. Azt szerettem volna megtudni, hogy napjainkban a vállalkozók mennyire használják az üzleti terveket. Igyekeztem arra is fényt deríteni, hogy milyen esetekben van a legnagyobb jelentősége, használhatósága az üzleti tervnek. Továbbá kutattam az üzleti tervezés formai követelményit is. Mivel kereskedelem és marketing képzésen írtam a projektmunkámat és a foglalkozásom az eladás ösztönzéshez kapcsolódik, ezért elkészítettem egy induló promóciós ügynökség üzleti tervét, hogy a dolgozat első felében bemutatott kutatásokat gyakorlatban is alkalmazzam és bemutassam. A promóciós ügynökséghez kapcsolódóan a kutatás második felében röviden szót ejtek a reklámügynökségekről és azok szerepéről. Bemutatom a vállalkozások környezetére vonatkozó legfontosabb módszereket, mint a PESTEL analízis, a Gyémánt-modell és az öt tényezős Porter-modell. Az üzleti tervben ezeket elhelyezhetjük a marketing tervben, de akár külön a vállalkozás környezetét ismertető elemekként is. A marketing vonatkozásában említem a SWOT-elemzést, illetve a gyakorlati példámban a BCG mátrix-al is találkozhatnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | promóció, reklámeszközök, reklámügynökség, üzleti terv készítése, üzleti tervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |