A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services

Duan Jiaxin (2022) A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services.pdf] PDF
A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (703kB)
[thumbnail of appendix5-已转档.pdf] PDF
appendix5-已转档.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (297kB)

Absztrakt (kivonat)

The service quality of the catering department, as one of the core departments of hotels, directly affects the development of hotels. Therefore, it is essential to compare China and foreign countries to study the quality of catering service in high star hotels and promote the healthy development of high star hotels. This paper uses questionnaires and other methods to investigate and study and combines Chinese and foreign hotel catering service satisfaction, compares and analyzes the differences between Chinese and foreign hotels in catering services, and discusses how to improve the quality of Chinese hotel catering services.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Debreceni János
Belső
egyetemi tanársegéd; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Catering Services, Chinese and foreign comparison, Hotel Catering, hotel management, service quality
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:21
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet