Duan Jiaxin (2022) A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (703kB) |
|
PDF
appendix5-已转档.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (297kB) |
Absztrakt (kivonat)
The service quality of the catering department, as one of the core departments of hotels, directly affects the development of hotels. Therefore, it is essential to compare China and foreign countries to study the quality of catering service in high star hotels and promote the healthy development of high star hotels. This paper uses questionnaires and other methods to investigate and study and combines Chinese and foreign hotel catering service satisfaction, compares and analyzes the differences between Chinese and foreign hotels in catering services, and discusses how to improve the quality of Chinese hotel catering services.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Catering Services, Chinese and foreign comparison, Hotel Catering, hotel management, service quality |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |