A termékfelelősség gyakorlatának bemutatása a fogyasztói kultúra tekintetében és a Robert Bosch Kft. példáján keresztül

Kovács Réka (2015) A termékfelelősség gyakorlatának bemutatása a fogyasztói kultúra tekintetében és a Robert Bosch Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A termékfelelősség gyakorlatának bemutatása a fogyasztói kultúra tekintetében és a Robert Bosch Kft. példáján keresztül.pdf] PDF
A termékfelelősség gyakorlatának bemutatása a fogyasztói kultúra tekintetében és a Robert Bosch Kft. példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmassá tételi engedély.pdf] PDF
Bizalmassá tételi engedély.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (162kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Ügyletek és Logisztika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Gulyásné Csekő Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termékfelelősség, Termék visszahívás, Fogyasztóvédelem, Fogyasztói kultúra, Minőségirányítási rendszer, Robert Bosch Kft., Minőség
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 17:25
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 18. 13:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet