Kovács Réka (2015) A termékfelelősség gyakorlatának bemutatása a fogyasztói kultúra tekintetében és a Robert Bosch Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A termékfelelősség gyakorlatának bemutatása a fogyasztói kultúra tekintetében és a Robert Bosch Kft. példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Bizalmassá tételi engedély.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (162kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Ügyletek és Logisztika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Termékfelelősség, Termék visszahívás, Fogyasztóvédelem, Fogyasztói kultúra, Minőségirányítási rendszer, Robert Bosch Kft., Minőség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 17:25 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 18. 13:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |