Somogyi Dániel (2014) A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A VÁSÁRLÓI ELÉGEDETTSÉG ELÉRÉSE ÉS FENNTARTÁSA A MOL NYRT. KISKERESKEDELMI ÉS MARKETING TEVÉKENYSÉGÉBEN - NI50JG.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási engedély - NI50JG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (178kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi és Európa-tanulmányok Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kiskereskedelem, Marketing, MOL Nyrt., Vásárlói elégedettség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2015. Aug. 07. 11:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |