Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations

Nagy Olívia (2015) Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagy Olívia_Experience_instead_of_advertising_the_development_of_the_experiential_marketing_and_its_impact_on_the_different_generations.pdf] PDF
Nagy Olívia_Experience_instead_of_advertising_the_development_of_the_experiential_marketing_and_its_impact_on_the_different_generations.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Experiential Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 04. 11:50
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 07. 13:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet