Nagy Olívia (2015) Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Nagy Olívia_Experience_instead_of_advertising_the_development_of_the_experiential_marketing_and_its_impact_on_the_different_generations.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Experiential Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 04. 11:50 |
Utolsó módosítás: | 2016. Ápr. 07. 13:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |