Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül

Pápai Tímea (2014) Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17289_GLYCI0 - Pápai Tímea.pdf] PDF
D_17289_GLYCI0 - Pápai Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök, Primer kutatás, Összehasonlító elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Jún. 24. 05:43
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 24. 05:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet