Nyikes Anna Dóra (2014) Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon: Az Apple és a Samsung párharca. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_17283_GJXAVJ - Nyikes Anna Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció, Termékbevezetés, Okostelefon |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Jún. 10. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 15:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |