Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon: Az Apple és a Samsung párharca

Nyikes Anna Dóra (2014) Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon: Az Apple és a Samsung párharca. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17283_GJXAVJ - Nyikes Anna Dóra.pdf] PDF
D_17283_GJXAVJ - Nyikes Anna Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Termékbevezetés, Okostelefon
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Jún. 10. 06:10
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet