Adatkezelés mint az elégedettség, a bizalom és az elkötelezettség építőköve, avagy Az adatok védelme és felhasználása az e-mail marketingben

Komjáti Diána (2014) Adatkezelés mint az elégedettség, a bizalom és az elkötelezettség építőköve, avagy Az adatok védelme és felhasználása az e-mail marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17233_SKXZFY - Komjáti Diána.pdf] PDF
D_17233_SKXZFY - Komjáti Diána.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Adatkezelés, Kvantitatív kutatás, X generáció, Y generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Máj. 06. 14:01
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet