Komjáti Diána (2014) Adatkezelés mint az elégedettség, a bizalom és az elkötelezettség építőköve, avagy Az adatok védelme és felhasználása az e-mail marketingben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_17233_SKXZFY - Komjáti Diána.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online Marketing, Adatkezelés, Kvantitatív kutatás, X generáció, Y generáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Máj. 06. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |