A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések

Kishonti Rebeka Anna (2014) A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17228_JI7B9J - Kishonti Rebeka Anna_.pdf] PDF
D_17228_JI7B9J - Kishonti Rebeka Anna_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Marketingkommunikáció, Hirdetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Máj. 06. 06:45
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 06. 06:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet