A személyre szabás magasiskolája. Perszonalizált termékek a Pandora ékszermárka példáján keresztül

Heiter Lili Laura (2014) A személyre szabás magasiskolája. Perszonalizált termékek a Pandora ékszermárka példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17208_OOF0LA - Heiter Lili Laura.pdf] PDF
D_17208_OOF0LA - Heiter Lili Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Perszonalizált, Ékszerpiac, Marketing, Kérdőives felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Máj. 04. 10:31
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 04. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet