Fóti Kristóf Gábor (2022) Traveling habits of generation Z. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation_Kristof Foti_BQCVUK_Traveling-habits-of-generation-Z.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
At the beginning of my research, I set the goal of answering the following questions: what are the traveling habits of generation Z? what kind of phenomenons influence their choice in destination making? How big is the role of social media in decision-making? how much impact an influencer has on them in opinion formation? What are the reasons of their travel? How important is for them to share their experiences during travel? What kind of marketing and communication channels they use? After examination, I studied the related literature data and after that I tried to collect an affordable amount of data by creating a qualitative (in-depth personal interview) and quantitative research method (online questionnaire).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | anthropology, Generation Z, generations, social media impacts, traveling habits |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 10:02 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 10:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |