A közösségi média szerepe a magyar turizmusban a Hilltop Borbirtok és Étterem példáján vizsgálva

Gál Barbara (2022) A közösségi média szerepe a magyar turizmusban a Hilltop Borbirtok és Étterem példáján vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Gál Barbara_O0Q8ZO.pdf] PDF
Szakdolgozat_Gál Barbara_O0Q8ZO.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban az online, azon belül pedig a leginkább a közösségi médiában történő reklámozás szinte nélkülözhetetlenné vált a legtöbb szektor marketingkommunikációjában. Szakdolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgálom a magyar turizmusban, a témakört pedig a Hilltop Borbirtok és Étterem marketingkommunikációs tevékenységének bemutatásával szűkítem. A szakdolgozatom célja egy olyan átfogó kép megteremtése, melyben bemutatom a közösségi média fontosságát napjainkban, miért érdemes bele energiát fektetni, mely platformokon lehet a legnagyobb célközönséget elérni, illetve milyen tartalmakkal lehet a legjobban felkelteni a felhasználók figyelmét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, online marketing, turizmus, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 10:01
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet