A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században

Hajdu Szabina (2022) A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Hajdu Szabina Szakdolgozat-converted.pdf] PDF
Hajdu Szabina Szakdolgozat-converted.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Abstract

Elkészült a szakdolgozatom. Szakdolgozatomat arról írtam, hogy milyen hatással vannak a reklámok a gyermekekre, illetve hogy ezek a hatások hogyan hatnak a felnőttek vásárlási szokásaira. Szó lesz benne a gyermekek lelki világáról és a viselkedésükről is.Kérdőíves kutatást, és két mélyinterjút is alkalmaztam. Az eredményeket a dolgozatban fogom ismertetni. A szakdolgozat végén kiderül, hogy milyen befolyással vannak a gyerekek a szülők vásárlási szokásaira.Kellemes olvasást kívánok!

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: gyermekkor, reklám, reklámjog, reklámkészítés, reklámpszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Apr. 02. 10:01
Last Modified: 2022. Apr. 02. 10:01

Actions (login required)

View Item View Item