A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században

Hajdu Szabina (2022) A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hajdu Szabina Szakdolgozat-converted.pdf] PDF
Hajdu Szabina Szakdolgozat-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Elkészült a szakdolgozatom. Szakdolgozatomat arról írtam, hogy milyen hatással vannak a reklámok a gyermekekre, illetve hogy ezek a hatások hogyan hatnak a felnőttek vásárlási szokásaira. Szó lesz benne a gyermekek lelki világáról és a viselkedésükről is.Kérdőíves kutatást, és két mélyinterjút is alkalmaztam. Az eredményeket a dolgozatban fogom ismertetni. A szakdolgozat végén kiderül, hogy milyen befolyással vannak a gyerekek a szülők vásárlási szokásaira.Kellemes olvasást kívánok!

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyermekkor, reklám, reklámjog, reklámkészítés, reklámpszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 10:01
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet